vad ska man säga? vet inte rikigt om du vill förstå mig, ifall du försöker ens. Haft en tuff vecka, mycket tankar.. mycket som har hänt. Jag önskar att du kunde ha överseende, kunde förstå mig så som jag försöker förstå dig. De har verkligen tagit din energi, jag som trodde allt skulle bli mycket bättre, men du.. det är det här som jag kommer att komma ihåg.

Från och med idag ska jag bara tänka på mig själv, inte tänka för två eller enbart på dina känslor. För eftersom jag inte få ut någonting av de.. så varför ska du få det? jag vet att jag låter som en liten tre åring, men det får du faktiskt ta.


din idiot

3 kommentarer

...

03 Jan 2009 01:33

du är en killes livs kärlek!

Anonym

03 Jan 2009 23:53

liv

Anonym

06 Jan 2009 21:26

uppdatera bloggen för fan

Kommentera

Publiceras ej