1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja det gjorde jag...massa saker..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga nyårslöften, ingen idé skulle aldrig hållt dom iallafall. men i år ska jag ha det!!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej
4. Dog någon som stod dig nära?
nej, och tack och lov för det

5. Vilka länder besökte du?
spanien

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
en lite tryggare tillvaro.. mer röj

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
dagar kommer jag minnas men datum..njaaa...eller jo 19 september ♥

8. Vad var din största framgång 2008?
hade ingen större framgång 2008

9. Största misstaget?
har väll inte gjort något så där jätte jätte stort misstag i år, men det finns alltid saker man ångrar.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, har väl varit sjuk till och från hela tiden, sen så har jag skadat knät

11. Bästa köpet?
har inget bästa köp

12. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg, godis och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
flera saker...2008 har vart ett bra år och ett förjävligt

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
show me love - steve angelo. ella ella - kate ryan. just  dance - lady gaga. rock away - lazee
good when im gone - lykke li. lolipop - lil wayne

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
typ 50, 50

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat...lagt ner mer tid på min familj..uppskattat det jag har haft, tagit hand om mig själv

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
klagat

18. Hur tillbringade du julen?
med familj och pojkvän

19. Blev du kär i år?
blev pang kär

20. Hur många one night stands?
inga, tacka gud för det

21. Favoritprogram på TV?
gossipgirl - csi.. one tree hill med stora bokstäver

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja, garanterat. Men lägger inte energi på det, bara den personen är utesluten ur allt.

23. Bästa boken du läste i år?
läste ingen bra bok iår.. eller?

24. Största musikaliska upptäckten?
ingen  större, har insett storheten i house musik ännu mer än innan

25. Något du önskade dig och fick?
en pojkvän som älskar mig och som jag älskar tillbaka, och det fick jag

26. Något du önskade dig men inte fick?
säkert

27. Årets bästa film?
sex and the city, narnia 2.. TWILIGHT

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag hade middag dagen innan.. så firade den natten till min födelsedag. På dagen tog jag det mest lungt, umgick med niklas och med familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, om du inte hade existerat ifrån början. fast då hade andra inte träffats så är väl glad på sätt och vis.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
väldigt egen i början  - sommrig med klännignar och framförallt shorts i sommras - hösten, svart och nu lite mer enkel.

31. Vad fick dig att må bra?
mina vänner. familjen, min pojkvän och alkhol när allting annat sög

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
megan fox och chris brown

33. Vem saknade du?
saknade dig stora delar av tiden...sen så saknade jag en massa personer till och från

34. De bästa nya människorna du träffade?
rebecca, linn.. sjukt najs att ni kom

Kommentera

Publiceras ej