fan va jag känner mig dålig.. inte har jag pluggat ett skit, och bara legat i sängen och slöat. men efter att tim ringde och fick mig på bättre humör så började jag städa rummet och så ringde nickie.. snart ska jag hem till henne, sen ska vi fixa ni-vet-vad och ni-vet-vad igen! skriver på mitt hemliga lilla språk. synd att man inte kan sjörövarspråket som natalie alltid kör med, inte tal om hennes festtrix.. dansen är ju bra jävla ful asså, haha.. men hon livar upp stämningingen iallafall, och glad är jag för det! dessutom har jag panik för vad jag ska ha på mig.. eller ångest som vanligt. blir galen måste börja planera dagen-innan-klädsen om ni förstår vad jag menar.  men nu måste jag fortsätta.. iallafall ikväll så ska vi till annie och det kommer nog bli trevligt. vi hörs nog imorgon.. eller senare ikväll,

"livet är en fest, och inte fan är du bjuden"

Kommentera

Publiceras ej