så.. nu har jag precis kommit hem, suttit och pratat med min syster och brottats lite med min bror. först så gick jag ner och solade.. låg i 20 minuter och det var så skönt. sen ringer natalie och skriker att polisen är där och attde måste glömma sig. min första tanke var "va? vafan har hon gjort nu då?är N där? men va?"typ så där.. men efter tre minuter ringer hon igen och skyndar på mig.. då förstod jag att det inte alls var någonting, sånär jag kommer ut så sitter jessica och nickie jätte oskyldiga utanför och påstår att natalie har blivit tagen av polisen för att hon stod med N, tjena säger jag och sekunden senare så skrattar jessica och natalie kommer ut ifrån filmbutiken.. ja, det var ju roligt tjejej, haha! efter det tog vi en promenad hem till nickie och jag och natalie pratade jätte mycket.. och hon var på så bra humör, det glädjer mig verkligen! sen kom vi hem till nickie och satte på någon film men inte tittade vi länge på den utan natalie sprang runt och sjöng en massa och höll på, lite roligt måste jag erkänna att hon var. så på den vägen har det varit. men nu ska jag umgås med min solbrända pingla, hon är bäst!

SES

3 kommentarer

N

29 Feb 2008 01:09

haha lite rolig? Mycket rolig kallar jag det jag var, fan sjöng, ni fick se bästa dansen och så lite snukprat, kan det bli bättre!?

gabriella

29 Feb 2008 12:44

nu fattar jag inte.. är det natalie eller nickie?

nickie

01 Mar 2008 16:08

det är natalie, jag skriver alltid nickie you know ;)

Kommentera

Publiceras ej