idag vaknade jag vid halv 11 och gick upp. satte på te och la mig i soffan, låg där till klockan halv ett då jag gick till centrum och hämtade ut pengar, tog samtidigt ut min söta hund. sen gick jag upp till erika, vi satt på hennes balkong och tog en cigg och satt och pratade lite, sen så gick vi och la oss i soffan och tittade på idol 2004, jätte roligt. efter det ringde natalie och bad mig komma dit.gick hem fick skjus av mimmi, så skönt, slapp jag att gå. när vi kom dit satt vi oss på hennes balkong och satt och rökte och surrade, efter det gjorde nicklas och natalie ordning mat. haha, nicklas orkade inte skala sina räkor så han bestämde sig för att steka dom, såååå galet roligt att se honom i köket. men han lyckades och dom blev goda, eller om man blandade dom med pesto och pasta! vi gick och la oss i soffan och tittade på oc. kom precis hem, och ska snart på öppet hus i vallentuna gymnasium, ska inte dit för att lyssna på föreläsningen utanför att titta på smycken som mimmi och några har gjort, jätte snygga, kan varmt rekomendera, ska försöka fixa en bild på något smycke iallafall. nu ska jag äta ungs pankaka, och det ska bli så gott! hörs säkert ikväll, c-ya!

Kommentera

Publiceras ej