Igår åkte jag och niklas ut till hans landställe på blidö. Blidö ligger typ 1½ timme ifrån vallentuna.. innan vi åkte handlade vi massa mat och hyrde fyra filmer,
1. This is england, vilket till en början var en väligt tråkig och grå film. men så fort man kom in i handligen så började jag gråta. Verkligen en jätte bra film så rekomenderas!
2. The heartbreak kid, En film med våran svenska Malin Åkerman. En helt okej film som var väldigt söt!
3. Midsommar, den handlar om danska ungdomar som åker till sverige för att fira midsommar, en rysare som varken jag eller niklas vågade se på.. så vi snabbspolade hela filmen.
4. Försoningen, vi såg lite gran.. ska försöka se vidare den imorgon!

Min fredag var lyckad.. ville nästan inte åka hem när pappa kom och hämtade oss.. menmen. Nu ska jag gå och göra iordning mig, men innan det ska jag äta pizza.. mums! ha en trevlig kväll!

puss&kram

Kommentera

Publiceras ej