Det är ju som sagt sommarlov och därför finns det inte mycket tid över till bloggen. Idag är det faktiskt sommar och sol, helt otroligt. Hur kommer det sig att jag har er kvar, mina läsare? det är väldigt roligt att ni är kvar.. dock förstår jag inte varför, då det inte finns någonting att läsa. Men men så här ser min helg kortfattat ut:
Fredag: Det var skolavslutning, sedan tog jag mig till natalie och umgick med henne och mimmi. Senare mötte vi upp niklas pontus och fredde och begav oss till bromma. I bromma besökte vi ett nerlagt mentalsjukhus, och jag har nog aldrig varit så rädd.
Lördag: Det blev en tidig uppgång runt 6, sedan åkte jag niklas och niklas pappa på golf i bro. I fem hela timmar vandrade jag runt på golf banan och har aldrig varit så seg och stel i kroppen. Vid halv 4 kom vi hem och begav oss direkt till sängen och sov till halv 7. Under tiden hade niklas föräldrar åkt till landet och när vi vaknade bestämmde vi oss för att göra en mys middag. Vi gick till ica köpte mat och hyrde film.
Söndag: I söndags var det planerat att både jag och niklas skulle jobba, så vi åkte till jobbet vid 9. Men pågrund av det hemska vädret hade golfbanan stängt, och därför var det tomt. Vid 1 åkte vi hem och tog det lungt. På kvällen åkte jag niklas, pontus, dan och fredde in till täby och tittade på baksmällan. Och helvete vilken bra film, har aldrig skrattat så mycket på bio förut. Det blev en tidig bio och vi var hemma runt tio. Då satte vi på things we lost in the fire och somnade kära.
Måndag: I går vaknade vi runt 11 och bestämmde oss för att åka till täby. Jag skulle byta en klänning och niklas skulle bara "titta" Med sig hem fick jag en jacka och en kjol och niklas fick med sig ett par skor, en tröja och ett par jeans. Och så blir det alltid när vi ska "titta" på saker. VI kom hem och åt världens godaste fisk soppa som pappa hade lagat och åt länge, mycket länge. Runt 10 mötte vi upp jessica och natalie och satt och myste på några klippor vid sjön. Men det varade inte länge utan vi fick oss ett ryck att vi skulle upp och spela golf på brollsta, så vi hämtade upp fredde och begav oss dit. Vi spelade lite golf och hade roligt, sedan satte vi oss in i resturangen och spelade kort och hade det riktigt trevligt.
Idag vaknade jag nydligen och väntar på att natalie ska komma hit. VI ska vara här ett tag innan vi ska in till stan och kolla på segling. Egentligen skulle vi till sandhamn idag men planerana ändrades sent igår. Så vi tar det lungt och ser var vi hamnar istället. Så det är mina planer för idag, imorgon ska jag jobba och sedan är det inget mer planerat förutom midsommar, jag längtar lite faktiskt. Nu ska jag gå, ha en kanon dag!

Kommentera

Publiceras ej