Sitter i tränings kläder och väntar på att tiden ska gå lite snabbare.. Paulinas buss kommer till centrum 44 och jag är rastlös, som turen är vid min sida så ska vi träna. Ska bli skönt eftersom jag haft ett uppehåll pgd av mitt knä gjort väldigt ont. Men nu måste jag börja köra igång igen..
Idag har jag varit i skolan och  efter det umgåtts med niklas. Efter jag har tränat blir det bara hem och duscha och sen sätta mig och rå plugga eftersom jag har matte prov 08.10 imorgon,ursh. Och niklas är ledig imorgon därför ska jag även spendera natten själv, så tråkigt nu när han ska bort på torsdag! men vi har ju som allt två dagar till, haha.
Sen på fredag är det ju påsklov, åh älskar det! ska nog göra många skoj saker!
Nu tänkte jag kila ner och möta upp pauis! Vi hörs

Kommentera

Publiceras ej