Hallå där allihopa! Det var ett tag sen sist. I fredags var jag på fotostudio med mamma och en vän till henne, vi kom dit kl 5 och åkte därifrån 10 i elva, fyfan. I samma rum som vi var och tog kort i så var det två otroligt efterblivna tjejer. De kan varit i 18-19 års åldern och vi stod där i våra kläder, helt påklädda. Och där stod dem, i trosor och höll för brösten med händerna. Haha nej det var det sjukaste jag varit med om, mamma höll på att svimma. Mamma skjusade hem mig till klara, där jessica och nickie också var. Vi pratade väldigt länge och sedan kom även niklas och hälsade på, men han somnade lika snabbt. Vi åkte hem runt 3 och sov ett bra tag igår. Sedan åkte vi till täby, åt sushi och tittade på mobiler. Runt 3 var jag tillbaka hos klara och det var dags för julbak! Vi bakade två fina pepparkakas hus och några pepparkakor som dock inte blev goda. Men våra hus blev så otroligt fina!! Runt halv 7 hämtade niklas mig och så åt vi en god middag hemma, tanken var att gå på bio men vi slutade hemma hos klara igen. Vi kollade lite på eragon men sedan blev det paranormal activity, och fyfan vad rädd jag blev. Runt halv 2 åkte vi hem och sov sött, trots att jag var äckligt rädd.
Vi vaknade för ett tag sedan och ska åka och baka lite mer i brottby, kuuuul!! Sen runt fyra ska jag träffa min kära vän rebecca, det var inte inte igår sedan, vi ska fika lite sedan ska vi se på bandy.. woho!

Nej nu ska vi se klart idol från i fredags och mysa lite. Talk to you later

1 kommentarer

Rebecca

29 Nov 2009 23:41

bandy blev det ju tråkigt nog inte :( men det var underbart att få se dig igen sötnos! <3

Kommentera

Publiceras ej