Jag är ny shoppad. Ätit en god middag, som gjordes av kocken i mitt liv. Ätit ben and jerrys. Tittat på desperata hemmafruar och är nöjd över dagen. Nu ska jag sova, riktigt djupt. Min man ropar att jag ska komma och lägga mig, men jag vill ju säga hej till er! Idag fick jag med mig fina saker, men shoppade dock för lite mycket, men vad gör det om hundra år? Imorgon blir det en riktigt tidig uppgång, redan 6? och vad ska jag göra? jo åka till tandregleringen som flyttat från dandryd till estmaninstitutet, suck. Inte suck för att åka till tandregleringen, utan för att behöva åka så långt. Men jag får skjus, och det kan också betyda frukost på donken, woho. Jag ska göra lite förändringar i munnen, som sen kanske kommer göra ont? då ska jag belöna mig, eller rättaresagt mamma får belöna mig med sushi.

I skolan fick jag iallafall mycket gjort, vi spelar in en musik video och vi kan vara det bästa producenterna gud skådat. Fast vi får se hur resultatet blir, ska inte lova för mycket. Men gabrielle har en framtida skådespelar karriär framför ögonen, you rock. Jag skulle gärna vilja visa bilder på hur ja, vi såg ut idag... men jag orkar inte ladda upp bilderna, så förlåt! Nu vet ni iallafall att jag är lycklig, över vädret, över mina kläder, över min familj och sist men typ störst, mina vänner, speciellt dem bästa och närmsta.

I talk to you later.


Kommentera

Publiceras ej