Godkväll! Hur mår ni? Jag mår bara bra.. just nu iallafall! Idag har jag varit i skolan, till och med lite för länge än jag skulle. Fick myssällskap av emma på jobbet, vi bakade kladdmuffins och hade det allmänt trevligt. Runt halv 7 tog vi oss hem och sen dess har jag bara ätit en god middag i brottby. Vi kom hem, tittade på csi och åt glass. Alltså en ganska bra måndag. Imorgon är det tisdag, vilket innebär skola hela dagen och träning på kvällen.

Helgen har varit mycket bra, fredagen spenderades först på jobbet och sedan hemma hos kevin med snygga rävar. Lördagen gick för fort när jag och mina vapendragare åkte till stan för att äta en mycket god lunch på john chris och shoppa oss lyckliga.. som om vi inte gör varandra det redan. Kvällen var lugn, var hemma förutom ett besök hos natalie. Söndag var jag på konfermations firande, nostalgi på den. Dock så var det jätte dåligt i kyrkan, men lunchen och folket var toppen. Söndagen avslutades med toy story 3, 3D med ett pålitligt sommargäng.



I love you.

1 kommentarer

Niklas

03 Sep 2010 11:39

Så otroligt förbannat vacker tjej, finns inget som du

Kommentera

Publiceras ej