Hur såg min dag ut? sänghäng för hela slanten så liggsåren börjat uppstå. typ. Jag har lyckats städa undan lite saker och fått upp en del på min klädstång. Duktiga mig, klapp på axeln. Dagens positiva var att chefen ringde och berättade att det blir massa extra jobb i januari, mycket bra.

Klockan 8 kommer niko och hämtar mig för lite hockey klockan 9, ja.. jag är sport tjej och såld om in i helvete på speciellt j-vm. Sem blir det en tidig dejt with my lovely bed. Så, vad är era nyårs planer?

Min planer är mycket lovande, jag ska börja med frugan hemma hos mig med lite drinkar och förvandling av oss själva. Sen ska jag styra mitt pick och pack till to my other wife för fin middag. Vi är ett gäng brudar på 10-15 st och ska stå för självaste underhållningen. Jag ska tillbringa de sista timmarna av 2010 med de bästa brudarna i mitt liv, nästan iallafall. Vart våra klackar tar oss är ännu oklart, men det är en gåta vi brukar lösa på bästa sätt.
Imorgon ska jag visa er min fyndklänning, som är precis som jag vill ha den!





Kommentera

Publiceras ej