Godmorgon! Jag vaknde iförsig vid 11, men har inte hittat hit förens nu. Igår var jag hemma på partaj hos mimmi. Vi firade sandra som fyllt 20, och det var många brudar där. Runt tolv skulle jag egentligen styrt vidare men det blev aldrig så, somnade med min man senare i en varm säng.

Håller på och fixar och trixar med spotify, så där lite nytt för mig.. har inte tagit mig tiden att lära mig eller så. Men när niklas fixade på sin nya dator igår, nej då var det dags för mig med. Så nu ligger jag i min säng och gör nästan ingenting, ska plugga snart. Sen ska jag städa rummet, och sedan skotta massa snö utanför, men det ska jag vänta med tills niklas kommer så han kan hjälpa till.

Planerna för ikväll är inte stora, mår inte så jätte bra eftersom jag fick en allergi chock igår. För tre år sedan fick jag världens allergi chock när jag åt en kivi, hela ansiktet blev det dubbla och fick prickar över hela kroppen. Igår så var det kivibitar  i drickan och jagkände inte någonting på hela kvällen förutom att jag blev röd i arm väcken och det kliade en del i ansiktet, men när jag kom hem var jag uppsvullen i halsen och det rann i näsan. Fast inte mer, nu mår jag bättre. Trodde verkligen inte att jag fortfarande reagerade så starkt för lite kivi? alla människors kroppar reagerar väl emot något, men att min reagerar för kivi tycker jag är lite underligt. Men det är bra att det inte är något som är vanligt att man har i maten, kivi är inte sådär jätte vanligt att jag sötter på. Tack sandra och mimmi för en jätte mysig kväll!

Ikväll ska jag nog iallafall bara ligga hemma och se på den nya wallander filmen. Baka någonting smarigt och bara ta det lungt. Får nog sällskap av min boyfriend om jag har tur, får se vad han vill göra. Nu måste jag iallafall sätta igång och plugga så jag blir klar någongång! Ha en bra dag

Kommentera

Publiceras ej