Hallå där! La mig precis i sängen och ska se a lot like love som går just nu på 5an. Idag har jag först ätit sushi med mamma och pappa, vi beställde 30 bitar och det var väldigt gott. Jag måste dock sluta äta det, blivit alldeles för mycket. Runt 4 kom niklas och hämtade mig för det bjöds på lite firande i brottby. Niklas mamma fyllde år och släkten tittade förbi på en god middag. Världens goaste hund befann sig också i huset och vi brottades och pussades och blev bästa vänner. Jag har dock rivmärken över hela armarna med det var det värt, saknar gullisen redan. Vi kom hem hit för ett tag sedan och ätit lite kladdkaka, mamma och jag har kommit på idén att vi ska åka till Venezuela och hälsa på vårat fadderbarn som vi fått brev ifrån, blir varm i kroppen. Vad 200-0000 * kan göra mycket, för mig betyder det jätte mycket och jag skulle vilja att vi skaffade ett till. Vet inte vad vi betalar med 200 kr är inte mycket pengar, men det kan göra väldigt mycket för andra människor som behöver det.

Imorgon är det skolan, men jag börjar bli sjuk? allmänt hängig och snuvig som bara den, hoppas det är av allergin bara och släpper till imorgon, måste ju till spanskan och lära mig.. ska ju till gran canaria om 4 veckor imorgon och sedan kanske venezuela.. då behövs spårket, måste ta vara på att jag lär mig gratis. Ska iförsig åka ner och läsa kurser sen, lär mig inte så mycket på spanskan.. men det beror nog en del på att jag inte är där så ofta. Vi hörs mer imorgon!


Kommentera

Publiceras ej