Skoldagen gick fort och var bra. Har precis ätit lite mellanmål och varit ute med hunden. Nu är det the hills, frågan är om jag ska vara hemma och se på det, eller åka en snabbis till stan. Jag ska ändå möta upp niklas i mörby för middag i brottby så han ska slippa hämta mig i vallentuna. Länge har jag varit ute efter en perfekt skinnjacka, vill ej ha en mc modell, är mycket trött på det. Så jag använder alla jackor jag har för att slippa använda min mc modell fårn hm, älskar att använda den som en tröj jacka, men inte att bara ha den. Därför måste jag ta mig ett varv till i stan och försöka hitta den jag söker, men det är svårt, man är aldrig nöjd. Men jag har en liten pärla, som jag är 99 på, så vi får se. Ska köpa någon jacka innan fredag. Tagga

1 kommentarer

anonym tills vidare

31 Mar 2010 22:20

Mycket snygg! Träffade dig i lördags och hittade hit, hoppas vi ses igen.

Kommentera

Publiceras ej