Nu ligger jag i sängen, slut som aldrig förr. Det har varit en tuff vecka med massa plugg, men jag är nöjd ändå. Min syster är hemma med hennes underverk och jag har kommit så nära alfred, min systerson. Finaste. Idag hade vi tjocka familjen här, massa barn och det slutade med att två av dom somnade hos mig i en fotölj, så mysigt. Det är sånna här tillfällen jag verkligen ser hur mycket jag älskar dom, och saknar mig syster som inte bor hemma i sverige. Ni är det vackraste jag vet.

Jaha imorgon är dagen vi alla väntat på, i 7 månader. Och det finns inget tagg i hela min kropp, den försvann när jag insett vilka otroliga människor det finns runt omkring mig. Dagens lära mig: Sluta skämta på andras bekostnad. Jag är väldigt skämtsam, men man måste vakta tungan, personen intill dig kanske är mer känslig och mottaglig än du.

Så kom det där med packningen, 16 dagar. Aja tänkte jag och la bara ner det nödvändigaste, jag köper resten där. Och det är typ det jag tänkte göra!! Nu ska jag sova, för mina ögon vill inte vara öppna längre. Talk to you later

Kommentera

Publiceras ej