Jag är levande död. Fullspäckad helg, men party B är på g. Är mycket nöjd över helgen, Med trevlig sällskap hos therese i fredags, trerätters, mängder med alkhol och en övernattning. Lördagen gav mig huvudvärk, fast det var väl fredagens deltagande som satt sina spår. Vi gjorde en brak lunch och sen åkte jag till jobbet. Efter tog jag mig hem och fick sedan skjus till Tilde för middag med sjukt bra brudar. Därefter styrde alla sina sky höga klackar till lokalen för att göra kvällen. En av tidernas bästa förkrök och en mycket lyckad kväll. Kvällen avslutades med ett besök hos några gamla vänner i centrum och ett långt trevligt samtal. Jag somnade ensam i min säng halv 4.

Ikväll ska jag sova ensam, känna mig ensam, känna efter och bara längta. Det är fint att längta.

"Jag vill ha kärleken. För mig är det inget beslut, det är en självklarhet vad jag vill"

Kommentera

Publiceras ej