Idag har jag upplevt så mycket kärlek. Vaknade av att jag fick frukost på sängen, jag och mamma låg i min säng och bara åt. Min mamma är en riktig självständig kvinna som alltid lyckats inom sina yrkesval. Men att vara hög chef betyder också nästan noll tid med familj, idag jobbade hon hemifrån och hut kan man inte bli annat än löjligt lycklig att då få pannkakor, yoghurt, te och mackor och ett tillfälle att dela ett minne med min mamma. Vid 12 träffades två generationer, eller blir det tre? Mormor mamma och jag åt en intressant lunch ihop, alla öppnade sig och ja, skratt i mängder när mormor är lite väl öppen i visa frågor( hon är helt underbar, och ser inte ut att vara eller bete sig som 86 år. Vackraste). Nu har jag mamma och pappa njutit av förrätt, kött, och en stor ostbricka. Nu blir det godis, glass och rödvin i soffan framför en kriminalare. Jag är så lycklig.

Kommentera

Publiceras ej