Nu har jag försökt, om jag har. Ni var väl stolta över mig så länge mitt hälsosamma tänk varade? jag kommer föralltid vara duktig varje söndag i skallen, och banta varje måndag och sedan leva det goda livet veckan ut. Någon dag när jag mognat ska jag även sluta banta på måndagar - kommer aldrig bli någon hälsoguru tyvärr. Även om jag ser upp till dom som har full kontroll och är avundsjuk till tusen, så är inte det jag. Jag heter Gabriella och är en riktig godisgris, mina familj vet det, mina vänner vet det. När jag fyller år får jag godis, när jag fick nytt jobb fick jag godis och när jag även mår dåligt mår jag lite bättre när jag får godis. (o c h glass). Socker och jag.. vi fungerar bra ihop, vi ska bara inte ses lika ofta som jag gärna skulle vilja ses. 
 
Om ni bara visste vilket starkt band vi har till varandra. Läskigt starkt. Därför får jag en liten spark i rumpan att inte lägga all min tid att tänka på vad min vän har för sig och när jag får umgås igen. Lite sådär knäppt är det faktiskt, jag skrattar lika mycket åt det själv. Men man får ta ett steg i taget, jag kommer väl dra ner på det omedvetet inom sin tid. Nu ska jag till gymmet iallafall, lite träning gör att jag inte bli för go och glad iallafall. 
Love

Kommentera

Publiceras ej