Fina ni. På väg till Arlanda efter en förmiddag på kontoret. Delad känsla att lämna sängen imorse, ganska lätt då lyckan efter helgen satt kvar i min kropp men svårt att lämna honom. Fick skjuts enda till dörren utanför jobbet och sa hej då. 

Min helg då. Min händelserika och den häftigaste helgen i mitt liv. Halvdag i fredags och mötte pappa som följde med på tillträdet. Fick mina nycklar och gick upp i trapphuset medans pappa satt kvar i bilen. Satte nycklarna i den nya dörren, den röda dörren. Och klev in. Rysningar i hela min kropp och fullständig lycka. Dansade och hoppade. 

Sen började flytten. Alla inblandade, är jag evigt tacksam till. 


Take away mat på mitt fina vardagsrumsbord. 


Och min balkong, och julgran! 


Vi vaknade tidigt på lördagen och jag blev upphämtad av pappa för en vända på Ikea. 


Sen monterade pappa och han ihop bord och stolar! 

Och var händig <3 

Sen åt vi mer take away, det får man när man flyttar. Efter det kom mina bästa vänner, 17 älsklingar för att fira min födelsedag. Dom gör mig så lycklig att jag fick nypa mig i armen. 













Helt sjukt. Jag förstår inte ens hur lyckligt lottad jag är <3 

Sen tog vi vårt pack och tog oss till V. Dansade i sofforna till jag och han åkte hem. 


Vaknade igår av en fin koll som sjöng för mig (ordagrant). Åt frukost i soffan (jag mådde som en påse skit och hade tappat rösten). Familjen ringde och sjöng och jag fick skjuts hem till min bror. Han och jag åkte och köpte mat för att äta i min fina lägenhet. Pratade och åt, efter åkte vi för att packa min resväska som mamma och pappa fick ta med till arlanda. 


Litw senare kom en killkompis över på fika. Satt och pratade och invigde mina nya koppar. 

Sen vilade jag lite innan min middagsdejt kom. Jag fick välja och det blev söndagstacos. Satt vid matbordet i 2-3 timmar och sedan la vi oss i soffan för söndagsfilm. 



Fick så fina presenter. Allt jag önskat mig. Ni är helt fantastiska. Älskar er så det gör ont i mig <3

Nu ska vi resa, 17,5 timmars flygresa. Har dragit upp mitt ryggskott så trycker citodon och köper en bra bok. Nu är vi framme på Arlanda, ska bli fint med 30 graders värme och tid med familjen. Jag ska pussa och kramas med mina syskonbarn. 

Vi hörs <3

Kommentera

Publiceras ej