God eftermiddag mina fina,
 
Oj vad saker och ting har förändrats i mitt liv. Jag har gjort av med allt ont, allt som fick mig att falla och vara halv, allt som tyngt mig och gjort mig svag. Att stå på egna ben, med ryggen fri, känns helt otroligt. På bara några veckor har jag varit på  min drömresa med min bästa vän, fått jobb på bästa tänkbara ställe och blivit sambo med en av de snällaste människor jag vet.
 
I min värld, värdesätts nu glädje och lycka. Prestation ligger fortfarande och trycker, men väger inte tyngre än mitt välmående. Känner att jag blivit bättre, mognat fint på bara några månader. Långt ifrån färdigmognad, för jag är fortfarande sådär härligt omogen som jag föralltid vill vara.
 
Men vet ni? tiden läker alla sår, och det är inte först än man stöter på problemen som man inser att de inte existerar längre.
 

Kommentera

Publiceras ej