Men HEY älsklingar, jag lever. För bra, ni vet att jag säger att man ska skratta? Jag har skrattat konstant från att vi var på vår gate på Arlanda (vi förövrigt höll på att missa flyget) tills nu. Och nu skrattar jag med. 

Jag kommer ge en Bildbomb senare. Just nu kan jag bara säga att jag är så förälskad i denna ö och allt denna resa bjudit på. Med min person i livet! 

Nu ska jag fortsätta dricka min iskalla drink, läsa bok och varva med att bada med världens utsikt. Imorgon åker vi hem, sen väntar ett nytt äventyr. 

Lycka förtjänar man, karma har varit en stående röd tråd för denna resa. Jag vet allt om mig själv (väldigt mycket iallafall) och ler ett varmt och hämndlöst leende, jag har kommit längre än att förvänta mig mer av de som redan tappat sig själva. 



Sköt om er, och ge varandra kärlek - livets ingrediens. 

Kommentera

Publiceras ej