Influensan, den där jävla influensan. På 5 dagar har jag varit utepå 1 frukost och en kaffe. I lördags, big mistake. Varit hemma i sängen torsdag-lördag (med en fin kväll i fredags som väckte helt nya känslor i mig). Lördag vaknade jag upp med lyckorus och kunde inte ligga kvar i sängen. Blev en frukost på broms och ett varv runt Djurgården. Såg även personen jag gått omvägar för att inte behöva träffa. Stockholm är för litet. Men jag bryr mig inte längre, glad att efter 3 månader se vad jag äntligen gjorde mig av med. Och med fredagen i bakhuvudet var det inte svårt att gå med huvudet högt förbi. Men ladies, stackars er. 

Mötte upp min bättre hälft, tog oss en kopp på grodan och då exploderade min kropp. Gick med tunga steg hem, och tog en temp. på 38.9, blev hämtad av min bror och åkte hem till mina föräldrar. Där var min syster och barn, och jag låg i soffan, omfamnad av kärlek. Och sen dess har jag legat i sängen. Hostar sönder mina lungor. Förhoppningsvis försvinner min feber idag. Pappa och jag ska ikväll tända en brasa, hyra film och äta tacos. Win win om man vill bli hel. 

Skickade en bild till mamma i torsdags, lite synd om mig ändå. 


Köpte upp hälsokosten. 


Fredag <3

Frukost på broms


Promenad runt Djurgården 

Kaffe på grodan med Emma 


Familjekärlek

Massa pussar och kramar. 


Pappa, jag och plättar. Fint att ha en så varm person i livet 

 Nu ska jag sova och bli frisk. Har en fin vecka att se fram emot. Måste bli frisk. Hihi 











Kommentera

Publiceras ej