Det känns som jag haft en ledig helg, så mycket gjort på så kort tid. I onsdags sov jag bort hela halvdagen, var helt slut. Till 4 kom jag hem till Sofia som mötte mig i dörren med en kram och ett glas vin. Hon förstår mig den där.

Till halv 7 hade vi bord på escalier och mötte upp en annan Donna där. Vi drack fördrink, åt råbiff (hör till ovanligheten att jag beställer rött kött) - och det var faktiskt inte gott, för att tillägga var det bara jag som inte tyckte det var gott. Jag håller mig till ljusa kötter istället, som grillad kyckling eller färsk tonfiskfilé. 




Någon var hög på livet(!) 

Tog oss ut och drack ännu mer. Vid 21 kastade vi oss in i en uber och åkt mot sommarfest. 

Resan dit var minst sagt underhållande, spelade seek bromance i riktigt roadtrip anda. 

Kom till festen och Stockholm kom tillbaka från sitt molniga jag. 

Sen körde vi igång företagsfesten deluxe. Vi var djs och körde allt ifrån petra Marklund till backstreets boys. Folk dansade i ringen och vi gungade i pauserna. Skrattade så mycket. 





Sen slängde vi oss in i en taxi tog oss ut på stan, och anlände till Wall. 

Vi hoppade i sofforna i några timmar och sedan fick jag sällskap hem. 

Torsdag. 

Vaknade upp som ett bakis monster och tryckte i mig en bar. För att ens komma upp ur sängen. Duschade i 40 minuter och tog oss senare ut på stan. 

Efter Sofia och resterande anslutit sig tog vi en taxi till mälarpaviljongen. Där var det strålade sol och Stockholm pulserade. Alla skrattade och gav så mycket energi. Efter en god lunch beställde vi in efterrätt och satt och myste i solen. 






Åt en magisk kladdkaka(!!!) åk dit och ät


Tjejerna var bakis och myste i solen. 

Sjöng i kör och åkte uber hem. Haha alltså uber är beroendeframkallande. 

Efter en heldag i solen åkte jag hem till vallentuna, kommer alltid kalla det för just hem. Min bror och mormor var redan där. Vi grillade och åt tårta, glass och jordgubbar. Rullade som världens mättaste tjej sen. 




Alltså hur mycket kärlek är inte det här? Jag kan ju inte fatta att ni är mina. Mitt blod!!! Mormor är förövrigt så söt att jag smälter. 

Sen skjutsade bror mig till Johannes, där Sofia och Emma redan var. Umgicks och pratade av oss lite innan jag tog mitt pack och gick hem i solnedgången. 

Kommentera

Publiceras ej