Hej, hur mår ni? För trött idag. Men glad! Ska försöka gå till gymmet, men soffan och att sova lockar mer. Ja, blir att vila ännu mer än jag redan gjort i helgen. Haha. Damn you alcohol.


Anyway, torsdag. 





Spenderade jag med Carro, Stella och Johannes. Åt take away och hängde. 

Fredag. 

Aw på kontoret, sen aw med mina gamla kollegor på Clarion sign. Trevligt att träffa dom och framförallt hålla kontakten. 





Och kom sen hem till det här. Min favorit sushi, ett gott vin, tända ljus och en namnsdagspresent. Älskar honom!!! 

Lördag vaknade vi tidigt och åt gofrukost som alltid! 



Åkte på ärenden, här i Bromma block med lunch paus. Äckligaste salladen i världshistorien. Min kille ville få kort på min missnöjda min. 



På kvällen kom Emma och Marcus till oss, vi bjöd på middag och killarna gjorde drinkar. 


Han och jag <3 



Efter för många drinkar och spel busade vi på stan. 


Sen vidare till nästa ställe. 


Och killarna hade minst sagt kul. 

Söndag. Bakis som bara den. Men njöt av lite sol. Min fina (jag vet att jag tjatar!!!!!) 

Snart påsk också, såååå mysigt! 

Men vi köpte lampa och saker till fotograferingen som var i morse. Så spännande! 

Sen målade jag naglarna och fixade fint medans han hämtade sina föräldrar. Vi åt middag alla 4 och pratade lägenheter. 


Sen kröp vi små tjockisar ner i soffan med glass och godis. 

Perfekt helg <3 


Idag när jag kom till kontoret hade en utvecklare ställt ett glas med nypressad juice på min plast. Så gulligt! 

Annars har dagen löpt på bra, var på ett spännande möte i förmiddags, erfarenheter rikare! 

Nu ska jag avslut och göra det sista innan hemgång och soffan, bestämt mig nu! Haha. Puss! 


Kommentera

Publiceras ej