Hej igen, 

Nu till att så säga Aaaaaaaaaaaaajjjjjjeeeee. Fan vad ont det gör i ryggen. Känner mig inte alla ung och pigg, utan mest instängd i min annars så spralliga kropp. Men imorgon ska jag tillbaka till farbror-rygg-doktorn. 

Igår efter jobbet träffade jag min goa Caroline. Vi handlade take away och pratade livet. 



Sen kom han hem med raw snickers och rawboll. Så gott! Ska försöka på mig ett gäng idag eller imorgon.


När hon gått bäddade vi ner mig i soffan, som skulle bli min säng för natten. Hans säng är för mjuk :(((( då imorse sa han att det kändes konstigt att jag sov på soffan, som att vi hade bråkat. Men det hade vi inte och inatt sover jag bättre i min stabila säng med sällskap. 

En vanesak det där, jag har ju varit singel och älskat att sova själv. Nu är det så tråkigt och ensamt att jag inte är intresserad av att sova utan honom. 

En till sak. När jag är utan honom när han reser, så drömmer jag mardrömmar och gnisslar tänder. När jag är med honom drömmer jag varma och soliga drömmar och saknar huvudvärk på morgonen. Tänk vad man kan känna sig trygg med någon och så otrygg utan den personen. Lite som mamma och pappa när jag var lite <3 

Kommentera

Publiceras ej