Men HEJ! 

Så glad och trött idag. Gårdagen var så himla himla bra. Och lördag med och fredag med. Alltså lyllos mig. 

Fredag med min hjärtevän: 

Smygstartade på kontoret. Älskar ju att få göra mysigt!


Sen drack jag vin med henne på escalier!!! Och pratade om resor. Sen åkte jag hem och åt tacos med honom och tog det lungt. 

Lördag: alla <3 dag! 



Smög upp och handlade och gjorde ovan. 

Vila i soffan och sen fick jag veta att vi skulle vara klara och gå vid 10.30! Min kille är inte 100 gällande planering så 10.58 sprang vi från Kungsträdgården till Nybrokajen där vi tydligen skulle med en båt! 



Vi åkte till Finnboda hamn och lilla piren. Så himla mysigt att bli överraskad. 





Brunchen var så god, jag till och med fuskade och åt mjölk. Var gott men är aldrig riktigt värt det. 






Sen gick vi en promenad från lilla piren till fotografiska där Hirb Ritts hade utställning. Vi köpte en tavla där. Sen åkte vi hem och vilade, bytte om till mjukiskläder och drack vin. Han åkte iväg och handlade fin mat och jag var kvar hemma och tog det lungt. 


Sen lagade han middag till mig: 



Den här bilden skickade han till sin mamma: Marcus äter inte räkor. Men nu gör han <3

Färska räkor, Aioli och bröd tillsammans med mousserande från Sydafrika och den vingård vi var på! 

Varmrätten: tonfisk och hemmagjord potatissallad. Så gott! 




Sen gick vi till Svartegrens och drack drinkar och träffade Sofie och David. Sen vidare till Escalier. 


Där träffade vi massa fina tjejer <3 

En fin och kärleksfull alla hjärtans dag. 



Söndag: sol och familjedag! 


Vi handlade presenter till en 15 åring och hjärtpresent till hans föräldrar. 


Sen var vi två lyckliga själar som gick på visning och pussades.






Hem till min syster där vi fikade och busade. Var helt varm och trött på mitt namn efter mina älsklingar fått i sig socker. Älskar dock att vara moster Bella!!! 


Sen hem och göra oss i ordning för middag med hans föräldrar. 

Vi åt på Kitchen & table. Jag åt en speciall ceasarsallad. Sen hem, köpa godis och ta med duntäcket till soffan. Där somnade vi och vaknade inatt. 





Den här veckan kommer blir en bra och intressant vecka!!! 

Kommentera

Publiceras ej