Jag var trasig och min bästis tog hand om mig hela tiden. 
 
 
Jag gjorde mig fin, jag önskade att det skulle höja min nerbrutna självkänsla. 
 
 
Jag var med fina människor! 
 
 
Födelsedagar och ännu mer fina människor. 
 
 
En av mina söta vänner pluggade till makeup artist, här är jag en isprinsessa. 
 
 
Jag gick på en andra intervju.... 
 
 
Och fick jobbet samma kväll. En fredag.
 
 
Jag gick på ännu mer födelsedagar med min bästis. 
 
 
mamma och pappa <3
 
 
Sen tog jag mitt plick och pack med min andra bästis och åkte till Karibien. Det var livet alltså. 
 
 
Vi drack drinkar hela dagarna och nätterna, berusade konstant i en vecka. Men jag har aldrig skrattat så mycket som då. Absolut min bästa resa 2014, bara hon och jag! <3 
 
Sen blev det mer vår, och det kommer snart även i år.  Men att se på dessa bildern ger mig fler minnen än bara solbrända ben och rom. Det gör ont i mig, och jag vet att fasaden jag klädde på mig under sommarhalvåret sårade mig mer. Och det är med stolta steg jag gick därifrån. Nu när alla kort är på bordet vill jag leva det härligaste och ärligaste livet med mina vänner, familj och killen jag älskar. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej