2014 var nästan lika stormigt som 2013. Även om jag trodde på mig själv och hade hittat en styrka någonstans så hade jag inte stängt vissa dörrar. Dörrar från året innan jag inte smällt igen ordentligt. Så jag fick gå en till match. Höll på att förlora vänner och familj men sen så står man där och plötsligt känns saker glasklara. Men jag börjar förlåta för det. Gå vidare. 

Men 2014 var det mest utmanade och spännande år. Jag är så fruktansvärt stolt och imponerad över mig själv. 

- Jag blev friskförklarad från en sjukdom som höll på att ta död på mig. Tacksamheten till mina närmaste vänner och familj är evig. Älskar er så det gör ont. 

- Jag vågade nystarta, söka jobb och tro på mig. Vilken utdelning det gav, och jag fick börja på quinyx. Min arbetsplats har fått mig att förstå mitt värde. 

- Jag gjorde det jag velat sen jag var 16. Jag chansade och satsade hårt. I september köpte jag min första lägenhet. Det ni, var den häftigaste känslan. 

- Jag tillät mig att känna. Bortom alla odds, så vågade jag tro på någons kärlek till mig. 2014 tillät jag mig själv bli kär. Att jag sen träffat en person som är vackrast i hela världen har bara gjort denna kärlekssaga ännu djupare. Men viktigast, han är den snällaste personen jag mött. 

Mina 4 viktigaste händelser. Sen har mycket coolt hänt, jag har älskat livet men hatat det lika mycket. 

Nu sitter jag i en lägenhet jag älskar, med en man som bryr sig om mig och jag ser fram emot 2015 med ett leende. 

Kommentera

Publiceras ej