Dålig bild, men här är min pastasås. Faktiskt god. Hade tur och fick ha honom hemma en extra dag. Stod i affärer så länge och jag var så sugen på potatisbullar eller fiskpinnar.... 

I tisdags sprang jag runt på stan och åt.... 


Omelett till middag. Fancy va? 





Hade PMS och var dum i huvudet. Grät massor. Fick chokladbollar på jobbet. Pappa förstod och erbjöd sig att hämta mig och fixa mina gardiner medans mamma lagade mat. Fick komma hem till dom och bli lite omhändertagen. Hon gjorde en så god mat: rispannkakor med lax. Topp 10 godaste jag ätit. 




Vad tycker ni om mina fina gardiner. Börjar bli stolt över min inredning. 


Torsdag. Ja förlåt sms till min kontaktlista och bra humör. Sen kom han också. Och sen träffade jag fina Anna på lunchen <3 

Hon och jag har gått igenom så mycket ihop. 

Sen lite mer fika. Vi äter så mycket fika på vårt kontor. Älskar fika. Jag åt chokladboll istället. 


Sen fyllde min lilla älskling 15 år. Jag förstår inte vart tiden tagit vägen. Vi har alltid haft varandra och ett band som är svårt att sätta ord på. Älskar henne så mycket!!! 






Gick hem med mina underbar blommor. Köpte en stor vas på vägen och satte dom i fönstret som vi satt och pratade i flera timmar första gången. (förlåt!!!!!! Är sådär jobbig!!!!!!!!) 


Sen gick jag en promenad genom hela stan och hamnade på Gärdet med fina tjejer. 


Och jag köpte mitt favorit godis!!!! 




Nyduschad la jag mig i den stora sängen och läste denna bok. 



Imorse tog jag hans skjorta till jobbet. Och till lunch träffade jag min fina Emilie!!!!!! 


Pratade 2 timmar och nu är jag så nära helg! Jippiiiiii. Hur har eran vecka varit? 

Hoppas ni får en jätte fin helg med massa kärlek. Jag har en bebis helg framför mig med mina bästisar. 

Kommentera

Publiceras ej