Hej måndag, grå måndag men jag doftar ändå vår. Vi är på rätt sida av året. 

Min fredag: 


Mötte honom efter jobbet och gick till Italiano. Satt och pussades och åt lite chark. 


Jag blev tillagad att gå hem och dricka vin i soffan. 


Medans han köpte skagen och tillbehör. Myste och sedan tog jag mig vidare för att överraska en kommande 30 åring. 


Jag och Amanda hamnade på en pub och tog sparkning wine. Fin fint. 


Och hon blev så lycklig. Och hjälp vad jag älskar henne!!!!!! Fina V. 

Somnade tidigt, och han ramlade in senare då han varit och busat på stan. 


Vaknade vid 04 av en mardröm. Var nog kvar i ett tillstånd mellan dröm och vaknade när jag gick sönder. Jag drömde om det mest otänkbara. En situation jag stod maktlös i. Jag grät i 2 timmar och flyttade mig ut på soffan. Han vaknade och kom ut till mig. Tröstade mig i dom kommande timmarna. Det gjorde ont i mig, även om det bara var en dröm. 
Döden, bortom allas kontroll. För att få lite luft och få ner mina svullna ögon gick jag och handlade frukost. Även om jag visste precis vilket bröd och yoghurt jag ville ha så vandrade jag runt länge och svävade någon annanstans. 



Han flyttade sig från sängen till soffan och tillsammans låg vi framför en Disney film, med frukost, och försökte få mig från tårar. Och med hans ord och famn kändes det lite bättre. 
Jag pratade okontrollerat om det på väg ut på stan, om hur jag vill sätta mina kära i en bur, hur jag inte vill leva ett liv utan dom. Det gör ont i mig att tänka på det nu. 


Vi åt lunch på vurma. Promenerade runt på stan och gick sedan på bio, på dagen. Köpte godis och såg taken 3. Kan rekommendera faktiskt! 


Handlade på vägen hem och jag gjorde kycklingfärs och bönpasta! 

Söndag började vid med 1 timmes promenad, köpte frukost och såg på en film. Tog det lungt. Åkte runt till 2 köpcentrum och handlade lite. 




Sen åkte vi hem till mina föräldrar och åt söndagsmiddag och pratade länge. Bland annat om dop i Spanien för min syster son som vi alla 4 ska på. Bättre avslut på helgen finns inte. Älskar dom.

Idag har jag och min kille officiellt varit tillsammans i en månad. Men vi har träffats betydligt längre. Imorse körde han mig till jobbet och vi sa hej då tills på fredag, då han ska ut och resa. 

Men. Sen får jag ett sms på jobbet att han planerar om och stannar hemma och frågar om jag vill äta middag med honom ikväll. Finaste

Nu vet ni vad jag kommer göra ikväll. Hoppas ni får en fin måndag! 

Kommentera

Publiceras ej