Hur mår ni? Jag mår bra i solen. 




I måndags tränade jag, blev bjuden på gräddig pasta och åt efterrätt i soffan. 


I tisdags hängde jag med dessa finisar. 


Igår tog jag en promenad. Så mysigt att gå runt i Vasastan! 

På kvällen bjöd jag min lilla lady på vegetariskt hemma hos oss, 



Imorse tog jag också en liten promenad ner till Kungsholmsstrand. Enda "träningen jag får". Ska träffa kirurgen på tisdag och få operationstid. Ber till Gud att det finns ett annat sätt att lösa det på. 


På lunchen sprang jag runt på ärenden, alla frusna vinter själar kol ut på stan med solglasögon, det var fett. 


Idag ska jag göra absolut ingenting. Jo vila och läsa, och fixa lite där hemma. Snart är det helg igen och jag längtar till att få äta utomhus i solen med honom. 

Kommentera

Publiceras ej