Hej <3 


Behöver jag ens nämna vädret? Tack. Haft en intensiv men fantastisk helg. 4 kalas, blivit sambos och varit på Ikea samt flyttat och fixat så mycket. 



Torsdag, kickoff - fångar, 3 rätters, bubbel och Berns. 




Fredag - köpte presenter till småttingarna och handlade med mat från hallarna. 








Vi åkte ut till Täby och friade fina Carro! 

Sen till brillo för att fira min bästis Emma. Mina älskade tjejer. 


Sen flyttade vi med min bror. Ja, vi lämnade tillträde och där och då blev jag och M officiellt sambos. Den lyckan. 




Sen vidare för att fira mina älsklingar. Här är min lilla halva <3 




Vidare till Marcus föräldrar för att fira Marcus morfar. God mat och vin, och där med hans bästa vänner. Dom höll tal och kärleken mellan vänner var så stor. "Vi har känt varandra i 80 år, det är svårt att bräcka oss. Jag vet inte hur lång tid vi mer får, tiden är det enda vi inte kan ändra" jag bara fick total dödsångest och mitt hjärta brast. "Men skål för lyckliga år". Alla skrattade och jag njöt av att ha samtal om nervtrådar, om hjärnor, om kärlekar och om mig och M. 

Där trivdes jag <3 

Vidare till Sthlm tapas som låg precis bredvid. Där träffade vi min bror och Co, och drack en drink. Sen hem till vårt hem(!!!!!!) 



Gofrukost i söndags, alla glasen var nerpackade så vi drack i vinglas. Helrätt. 

Sen åkte vi till Ikea och handlade, och även ut till Vallentuna. 


Sen köpte M godis, då såg det ut såhär. Hahahaha. 



Så här städat har vi nu, bra kaos! 
Så vi ska fixa, fixa och fixa i veckan. 




Kommentera

Publiceras ej