Jag har insett att jag har tagit ett litet uppehåll på sisådär en vecka. Ett uppehåll som jag råkar göra i nästan allt som kretsar mig som typ fotboll handboll, skolarbete osv. Och nu bloggandet. Finns ni kvar? även fast det inte finns så mycket intressant att läsa om. 

Lovet har jag iallafall tillbringat med mina vänner och min pojkvän. Har varit på Bio, Träffat lite nytt folk och gjort lite allt möjligt. Fast har tillbringat allt för mycket tid i min säng. Ikväll ska jag nog hem till min barndoms vän Josefin och sarah följer kanske med dit. För att det är skönt att ta det lungt ikväll eftersom att det är Halloween imorgon. Ska iförsig inte göra så stor sak av halloween. Men ska iallafall ut. Sen på lördag så kanske jag och Niklas ska ut till landet och bara ta det lungt och mysa. På söndag så kanske jag ska träffa en "vän" och reda ut saker och ting. men det är bara ifall jag känner attjag vill ta min tid till det och ifall jag inte är på landet. Sviker man, får man inte helle mycket tillbaka.
Så här ser det ut framöver. Ska försöka vara lite mer på hugget men har kommit in i min slappis tid, och då är det inte man ofta orkar göra sådana saker som att sätta sig vid datorn. Men nu ska jag äta, vi hörs!

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej