Haft en så fin helg. Så efterlängtad och mysig så jag vill bara spola tillbaka varje sekund och minut. Men imorse när jag lämnade sängen, insåg jag att han finns kvar hos mig. Att han gör allt för att få tid ihop med mig. Aldrig tidigare har jag känt denna samhörighet. Att trivas ihop.
The best is yet to come. 

I fredags mötte jag upp mormor efter jobbet och handlade en dammsugare som hade så mycket funktioner att jag blev rörig i huvudet. Och 3 tillbehör? Så kul. 


Fick skjuts hem av stålkvinnan. Strax efter kom han. För många dagar ifrån varandra och fjärilarna i min mage tog över. 

Och när jag får bestämma mat. Har lovat att vi måste laga annat framöver men att jag får det 1 gång i veckan. Vi drack vin och pratade i timmar. 

Lördag. Vaknade och tog oss till stenungsbageriet och handlade bröd. Jag tog kort och fixade fint och han tog kort på mig när jag försökte få till min bild, och skrattade mest åt mig. Men fin bild eller hur? 



Sen åkte vi och tvättade bilen och åkte på ärenden. Han är så fin.
På eftermiddagen hämtade vi upp Natalie och fikade hos mig. 

Inte mycket för ögat. Men varma mackor är underskattat (speciellt när man är förskyld). 

Söndag var inte sämre. Utan helt fantastisk. Vaknade och handlade nybakt bröd, satt länge och pratade som alltid. Vid 11 åkte vi till min killes föräldrar vi norrmälarstrand och drack glögg. Sedan gick vi därifrån till gamla stan i strålande solsken. 


Efter ett varv tröttnade vi och hamnade på ett cafe vid en gränd och åt. Lite senare åkte vi hem. 
Kvällen bestod av att koka knäck och äta middag. 


Måndag idag. Efter jobbet ska vi hem till hans föräldrar igen, om inte mina bihålor skulle bli värre. Lite släktkalas och tydligen firar DN stort och ska ha fyrverkerier, dom bor med ursikt över hela vattnet. 


Annars är det julafton om två dagar och det var många år sedan jag kände mig så fulländat lycklig och trygg. Med mig själv och med någon annan. 

Kommentera

Publiceras ej