Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Så överraskad har jag aldrig någonsin blivit. Så glad, omtumlad och sprallig. Skakade och har nästan redan glömt bort. Fast nej, kommer aldrig glömma hur underbar min man är. 

Provisorisk vas. Ska handla vackra vaser nu efter jobbet. 


Han är ute och reser hela veckan. Jobbigt. Svårt att vara utan någon man är så kär i. Sova utan och inte få krama när jag kommer hem. Jag tänker på honom och längtar efter honom på jobbet. Räknar ner tills vi ses på fredag. 

Och. 

Jag sitter i lunchrummet med mina kollegor när en av kollegorna kommer in och säger att jag har besök. Jag suckar och säger "att vilken idiot kommer oanmäld, jag har inga möten". Går med tunga steg ut till entrén och där står min stora kärlek med 50 rosor i famnen. 
Jag tappade fotfästet och blev så nervös. Och så jävla varm inombords. 

Han hade planerat in överraskningen då han hade ett möte i stockhom. Pussar och kramar i ett chockar tillstånd, glad som aldrig förr. Sen gick han igen. Men imorgon kommer han hem till mig igen. 

Min kärlek för den här mannen bara växer. <3 

Kommentera

Publiceras ej