Hej i vårsolen. Hur mår ni? Mitt liv är sådär lyckobubbligt, kär i våren. 



I fredags köpte jag blommor till min kille. När jag kom hem hade han köpt blommor till mig, det resulterade i flera buketter :').




Vi firade att vi blivit sambos. På riktigt. Sen åt vi godis i soffan och somnade tidigt.

Lördag bjöd på strålande sol och härlig frukost. 





Sen åkte vi hem till mina föräldrar och grillade. Så sjukt mysigt att sitta ute en lördag i solen med ens älskade föräldrar tillsammans med killen man är så förbannat kär i. Att vi sen pratade om Spanien som vi alla 4 åker samtidigt till, kändes ännu mysigare. 




Vi var även och shoppade och hämtade upp min lilla bästis. Vi drack bubbel och sen tog vi oss till våra andra bästisar. 




Där åt vi mat, dansade och kollade på mello. 



Sen skulle vi ut, då vart det sminkning. Så tjejigt <3 

Sen gick vi ut. 



Söndag. Lät honom sova ut, läste i min bok och åt frukost i vårt vackra hem. 


Han vaknade och tog hand om mig. Vi gjorde i ordnings oss och shoppade på stan. Sen satte vi oss i solen i Kungsträdgården och hade vinlunch. Han och jag <3 vi sa typ: där här är bäst. Vi. 



Sen avslutade vi kvällen med tacos, godis och film. Bäst. 

Nu är det måndag och jag känner mig stark! 

Kommentera

Publiceras ej