Tänkte att jag skulle titta förbi och säga hej, hej(!) hur mår ni? 

Jag mår bra, en trött och rätt tuffvecka går mot sitt slut. Vissa veckor vill man bara städa av sig. Tur är att jag ska storstäda och plocka in påsken i helgen.  Nyfunnen glädje! 


I måndags lekte vi berg och dalbana på kontoret. 



Och hade min nya fina kavaj. 


Åt en mysig frukost med honom i tisdags. Att gå upp och ha den tiden ihop är verkligen underbart. Vi låtsas att det är helg varje dag. 




Han tog hand lilla mig. Jag var liten, och vilsen i veckan. Då kramade han mig och köpte god mat till mig. Och chokladboll. 

Sprang 5 km igår, gick ok. Blir ledsen när jag tänker på hur trasig min kropp är. Och hur nära en operation är. Men försöker le. 




Så gör han det igen. Han åker och köper min favorit sushi. Han tänker på mig. Och vi åt godis som på fredagar. 

Vad har jag gjort för att få världens mest omtänksamma man? 

Det är fredag idag, och jag ska träffa Caroline och Cornelia efter jobbet. Vi ska dricka vin som vanligt, och jag har inte tagit en tablett idag..... Ont. 



Kommentera

Publiceras ej