Hej alla fina, jag kan inte förstå det när jag går in på besökare men jag har fortfarande en hel del av er kvar. Så tacksam och förvånad.
 
Jag ska försöka att från och med nu skapa en rutin för min blogg, för jag tycker det här är så roligt. Jag har gått tillbaka till gamla inlägg, för månader, år. Så mycket kärlek, så mycket olycka. En tonårsperiod som speglar sig i text. Försöka uttrycka sina känslor, följa sig själv och utvecklas år för år.
En sån intressant resa, och den har bara börjat. Jag förundras av livets gång, hur jag nu idag inser att man påverkar in egen lycka. Man måste bara komma underfund med vad som gör en lycklig, ofta vilka som gör en lycklig. Det sägs att de 5 närmaste personerna i ditt liv gör dig, så välj dem med omsorg. Dessa tankar har slagit mig den senaste tiden, i både vänskap och kärlek.
 
Jag vet att jag blir lycklig av personerna i min omgivning, inte alla men dom är inte heller i mitt liv för att stanna, jag vet också att mina drömmar gör mig lycklig och att jag steg för steg kommer att närma mig dom.
 
Vad är lycka för er? vad gör er sådär löjligt lycklig?
 
 

1 kommentarer

Hemlig beundrare

05 Sep 2013 15:08

Du är fruktansvärt vacker.

/ Tjej 23år

Kommentera

Publiceras ej