Magsjuka i helgen. Som jag trodde. 

På jobbet sa tjejerna: tog han hand om dig? Han tog hand om mig som en porslinsdocka, ville inte lämna mig en sekund. Köpte allt i matväg som skulle kunna tänkas gå ner. Klappade, bäddade om. Gjorde allt. 

Ja. Svarade jag alltså. Då sa dom: då har han klarat testet. Men det visste jag redan. 


Så här mådde jag i fredags. Men efter en promenad hem mådde jag lite bättre. 



Han tog med sig min favorit sushi hem. 



Skickade den här bilden till mina tjejkompisar. "Bli inte avundsjuka - eb bloody, Rom och cola och en vodka soda. Eller avslagen Cola.


I går började jag må bättre. 


Så den här snygga människan tog ut mig på en promenad. 


Och jag log en liten stund i solen. 


På kvällen beställde vi mat hem till veckan. 



Och idag: lite mer glitter i ögonen. Idag ska jag fixa till det lite <3 

Kommentera

Publiceras ej