Jag har haft en känsloladdad helg. Druckit vin, insett att jag inte skulle dricka vin, haft minnesluckor på flera timmar, men skrattat, och haft det så jävla gött. Vänner alltså. 


Fixade naglarna i fredags, kom hem toll libanesisk mat. Dröm. 


En kväll i soffan. Skönt efter en känslovecka med kirurgen och farvälet till cigaretterna.


Vi åt en stor frukost och tog oss sen till gymmet.




Dåligt pass då ryggen inte ville vara med men jag var rätt snygg. 


Så gick vi till Hötorget tills dom öppnade och köpet tulpaner. 


Sen försvann han och mina tjejer kom hem på vinlunch. Så jävla trevligt, helt sjukt trevligt.... Bästa lördagen på länge. 



Sen mötte vi upp killarna som varit på ölrunda och hamnade på Svartegrens där vi drack massa drinkar. 

Och jag var dum mot min kille. Något jag fick ångra och be om ursäkt för. Jag har lärt mig att förstå mina fel och jag är så rädd om vår relation. Vårda vårda <3 


Sen gick vi tydligen hem till oss med mat, något jag inte kommer ihåg. Jävla citodon! Ps. Tog den kvällen innan. 



Söndag, frukost med min bästis Emma. Vi ses inte så ofta och när vi ses vill jag bara säga hur mycket jag älskar henne. 



Sen åt vi söndagstacos, glass och godis och bara var. 

Pussades massor, och tusen gånger det finaste av alla meningar i världen. Jag älskar dig. 

Kommentera

Publiceras ej