Och när jag saknar min blogg, min dagbok, då vill jag skriva. 

Jag önskar jag kunde skriva långa texter. Jag ska få till det. Men nu får ni bilder på den tid jag varit borta. 




I torsdags gick vi och handlade, och sen kom gott by Malin och gjorde raw food. Helt ok!


Det var sol och jag var lite vårig! 


Sen hade jag bokat ett rum på publico. Väldigt trevligt! 


På fredagen hämtade den här älsklingen mig och vi åkte hem till min lägenhet (vinden) och hämtade resväska samt sommarkläder. 


Sen åt vi kragstagulasch. Så gott om man är uppväxt i Vallentuna, eller M älskade det.


Gofrukost i lördags.




Åt lunch med mina älsklingar! 






Sen kom min bästis och senare min kille. Mega lycka <3 



Vi vek senare av och gick hem, med take away och godis. 


Söndag sov jag mycket på. Men sen kom Niklas och Natalie som är mitt i lägenhets letande. Vi vill att dom ska bo brevid oss. Hihi. Tänk att ha sin bästis så nära. 


Marcus kom hem med mat, lunch!!! Så mycket stötte än vad den ser ut. 



Sen ut på promenad, milen runt vackra stockhom. Älskar att bo i stan igen! 


Avslutade söndagen med gottis. 




Måndag och jag letade efter present till mig själv. 



Sen gick jag med Natalie på en visning efter jag gjort mina naglar. Då så jag det här! Vi ska köpa ett! :))))))) älskling titta!


Här är mina fina Spanien naglar, här sitter jag och skriver på en uppgift. Som fakriskt blev riktigt bra. Sista fixet idag. 


När man har tusen saker att göra innan semster så händer det här. 


Niklas skulle hjälpa mig att fixa iordning mitt smutsiga skrivbord. Vilket slutade i....


Att set gick sönder och jag fick ett nytt. Hahahaha. 

Nu ska jag fixa lite i en produktion och sen ska jag ta semester! LOVE 

Kommentera

Publiceras ej