I fredags gick jag hem efter jobbet. Då hade han handlat vin och serverade mig när jag kom hem. 


Sen lämnade han och tjejerna kom på middag. Vi åt gott och drack i flera timmar. 


Jag och Cornelia rökte elcigg inne då jag slutat röka. Hahaha. 


I lördags slappade vi och han lagade carbonara till lunch. Mumma! 


Sen handlade vi bland annat innehållet i denna påskkorg. Ett vin från Sydafrika, blommor och påskägg till hans föräldrar. 


Där vi blev bjudna på middag och umgick med hans bror. Vi såg på bröllopsfilm och en film när Marcus var liten i sitt hockeyställ. Då kände jag att en sån liten pojke vill jag ha <3 med honom. 



Sen fick jag massage och vi åt gott framför Beck. 




Söndag och jag bjöd på pasta. Två dagar i rad och det är ju så gott! 


Efter att jag sovit halva dagen så åkte han och jag till Sthlm tapas och mötte upp min familj, vi firade min bror som fyllt år. 


Min pappa <3 




Min älskling. 




Sen kom vi hem och tog det lungt. 


Mamma hade köpt choklad till mig. Den är det enda jag äter idag. Då klarar jag mig! 

Nu ligger jag hemma utan energi, har åkt på någon infektion av något slag. Hoppas vara på benen imorgon! 

Kommentera

Publiceras ej