Hej ni, i vårvädret! Hur mår ni? 


Jag mår så bra så. Eller nja har en jävla bakterie i magen som gjorde mig fullständigt stängt igår, med tillhörande Spyhink. Vet att det ej är magsjuka så krigar till jobbet ändå. Fått i mig en macka så är lite mer game nu. 

Vår semster var helt magisk, är ännu mer kär om det ens är möjligt. Han är mannen. 

Igår var första dagen tillbaka, och efter jobbet handlade han, mötte mig vid jobbet, köpte blommor och tillsammans gick vi hem. Även fast vi spenderat varje minut ihop i Spanien. 


Vi behövde få in färska blommor och börja fixa iordning hemma. 

Till middag gjorde jag svensk mat, korvstroganoff... Eller är det svenskt? Mat på hemma plan då. 


Sen blev jag nerbäddad i sängen. Försov mig imorse men som sagt, jag är här, lycklig och efter jobbet ska jag krypa ner i soffan. 


Love!!!! 

Kommentera

Publiceras ej