Åh jag älskar ju påsken. Troligtvis för att jag är Sverige största godisätare. Började igår. Och hörrni, jag är på fötterna. Inte stabilt men ni vet ju att jag går till jobbet ändå. Kan inte vara hemma. 

Jag har under mina dagar hemma blivit omhändertagen av min prins. 

En likblek sak i måndags. 


Han handlade min favvosallad. Då kunde jag äta! 


Tisdag i sängen. 

Blev lite bättre när han kom hem så jag lagade mat. 




Haha så här ser det ut när han handlar fruktsallad(!!!!) stolt rabblade han upp melon.... Som det visade sig att han plockat från en salladsbar. Hahaha. 


Onsdag tog jag mig till kontoret. Och möttes av det här. Åt godis hela dagen och mådde bättre då. 


Så här såg min eftermiddag ut. 



Sen var jag helt slut. Då köpte jag med påskris och gick hem. 


Han köpte sjukmiddag och pussade på mig. Lyckliga mig. 


Idag är det skärtorsdagen och jag fick tid med den här imorse. 

Nu ska jag snart från kontoret och fixa en liten överraskning. Hihi. 


Sen blir det påskfirande hela helgen, med familj och vänner. <3 glad påsk! 

Kommentera

Publiceras ej