Hej! Hur mår ni? 

Det är grått men jag mår bra. Fått upp flåset lite, ryggen gråter men det gör tydligen ingen skillnad. Så jag har sprungit. 

Har en fin helg i bagaget. 


I onsdags lagade vi fisk soppa. 






I torsdags var det Valborg, vi var hemma hos älskade Niklas och Natalie! Killarna grillade gott! 





Sen körde vi tipspromenad med frågor som jag gjort, jag garvade ihjäl mig och tyckte jag var så kul. Vi fortsatte spela spel och hade så trevligt. Skrattade så jag lät som en gris. Efter 12 åkte han och jag hem till mamma och pappa och sov kvar där. Åt frukost med pappa och sen hem till oss! 


Jag lagade svamp omelett med chevre till lunch. Sen tog vi en heldag hemma och åt tacos till middag. 




Lördag blev en stor frukost och 6 km löpning i ösregn! 


Sen fikade vi och hade det mysigt. 

Vi gjorde oss fina och gick på middag med Marcus föräldrar på 39 Wäst. 


Båda hamnade i samtal och vi skrattade och sa "dagens föräldrar". 



Sen gick vi och spelade bowling. Var så roligt! 



Sen mötte vi upp några killkompisar. Och min Emma på escalier. 


Söndag gick jag en promenad i solen. 



Och till lunch åt vi takeaway och såg på hockey! 

Dagen fortsatte att han skämde bort mig och pussade på mig hela tiden. Spelade minigolf, drack cava. Gick en långpromenad till mälarpaviljongen och drack rose och åt toast skagen. Sen åkte vi hem och avslutade helgen i lugn och ro i soffan. 



<3 






Igår åkte jag hem till mamma och pappa och blev bjuden på middag. 



Vi åt lax och rispannkakor som är magiskt gott. 


Så en liten löprunda på det! 

Nu är det jobb och efter det åker vi återigen till Vallentuna för sleepover och vara hundvakter. Idag opereras min älskade pappa <3 älskar min familj mest.

Kommentera

Publiceras ej