Tiden går verkligen fort och sommaren är snart förbi. Snart börjar jag gymnasiet och det blir ju en lite annorlunda mot hur min vardag brukar se ut.. känns lite jobbigt att förlora tryggheten i grundskolan dock. Idag kan man inte tro att det är sommar när man tittar ut, det är riktigt grått och tråkigt och regnar gör det också. Igår var både jag och niklas lediga så vi bestämde oss för att åka till outlet i barkaby, efter det åt vi en mysig lunch på IKEA och vandrade runt där, det enda vi hittade var ett gosedjur till min hund. Han hade nämligen varit hos vetrinären och har nu en plast kragen.. så han fick en present just för att vi tyckte så synd om honom. Efter Ikea åkte vi till täby och jag sprang runt och shoppade medans niklas träffade några grabbar. Jag fick med mig två koftor, en klänning och en tunika samt en klocka, gjorde av med alldeles för mycket pengar igår. Men nu sitter jag på jobbet och känner att jag får tillbaka det jag förlorade igår.. fast inte riktigt.. eller inte på långa vägar egentligen. Det känns bra att allt med spanien är betalat och att jag har mina spar pengar. Så just nu får jag faktiskt shoppa lite, lite endast lite mera. Idag hoppas jag att jag får sluta tidigt, har redan jobbat i 5 timmar och vill bara hem och lägga mig i sängen.


nej nu ska jag avsluta och ta några kunder.. ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej