Tiden bara går och jag börjar bli stressad. Igår fick jag ihop typ 6 tröjor och några underkläder, Jag är så sämst på att packa. Så nu sitter jag här, med planer över huvudet, som jag snart drunknar i. Jag har två och en halv timme på mig nu, och då måste jag verkligen gå ihop allt, strycka saker och leta efter saker, bra planering? nja. Jag ska till täby, fixa mina brillor, köpa lite saker, gå till apoteket, mysa lite med mirelle, väga min väska, nya mobilen eller den gamla mobilen? gaaah.

Sen ska jag till brottby och hjälpa niklas också, vi kommer inte kunna sova innan planet går. Vi ska vara på arlanda klockan 05.00, och därför gå upp vid 04.00 iallafall. Och jag kommer nog inte vara klar innan dess, får sova på planet till barcelona.

Igår var jag iallafall med två snygga brudar, nickie och jessica. Vi såg på melodifestivalen, fast kom ganska snabbt in på djupa djupa samtal. Behövde en sån kväll med dessa brudar kände jag. Sån nu kan jag åka och känna att jag fått spendera tid med alla mina vänner. Talk to you later

Kommentera

Publiceras ej