Alltså. Åh. December. Första advent. 

Godmorgon, vilken härlig december morgon. Med en fin helg i bagaget. 



Fredagen spenderade jag hemma, med familjen. Vaknade mitt i natten av ovan, 3 fina personer på samma bild. 


Lördag. Vaknade tidigt, och tog bilen och handlade en god och stor frukost. Stekte bland annat äpplen med kanel och åt med äppelmos, russin och banan. Och gröt såklart. 


Packade hela dagen. Och sen åkte jag hem till honom för att tillsammans ta en promenad till Victoria där han lämnade mig. Åt sushi, hann surra lite över ett glas innan jag tog mig till salongen för 25 årsfest. 










Sen tog vi oss till escalier.





Förbi Max efter stängning, fumlade runt och sen tog vi en taxi hem. 


Vaknade tidigt, väckte honom lite för tidigt. Gick och handlade frukost, och åt framför Nyhetsmorgon och så mycket bättre. 



När vi fått lite energi tog vi oss ut på stan för att köpa julpynt. 



Vi kom hem med ljusstalkar, blommor, Servetter, underlägg osv osv. 


Avslutade söndagskvällen med att han lagade tacos och sedan blev det godis i soffan. 

Hej måndag, och första december. Hej en flyttvecka, på fredag får jag min lägenhet. Och denna vecka kommer mest innehålla förberedelser för nästa vecka då jag är borta. Min ersättare ska komma under dagen. 


Ha en super måndag finaste ni. 

Kommentera

Publiceras ej