Herregud, 23e dec? Jag fyllde ju år igår. Tiden går fort när man har roligt. December har varit en enda känslokarusell. Så glad att jag vågat känna och närmat mig en annan person. Den här känslan slår allt annat. 

Det här trodde ni inte va? Min estetiska sida vaknade till liv. 




Istället för rök kom det glitter när raketerna smällt av. Det var så vackert.  Stod där med en skara av fina människor och såg när himlade skimrade i olika nyanser. 



Sen körde vi hem morfar och åkte sedan hem till Natalie påväg hem. Drack glögg och pratade nyår. 
Fick ett erkännande om att det är öre mysigare att vara i min lägenhet. Det är kärlek och trygghet i väggarna, man sover som ett barn. 

Nu blir det en dag på kontoret, samt sista julklapparna. Sen möter jag M igen och träffar hans familj för middag på Grill Ruby i Gamla Stan. 


All i want for christmas. 

1 kommentarer

Anonym

23 Dec 2014 10:42

Lycka du fått gör mig som beundrare så glad och stolt.

Våga känna och kämpa för du kommer lyckas!!

// Tösen

Kommentera

Publiceras ej